dinsdag 7 juli 2009

Afscheid van Nederland

Het vertrek naar Tanzania staat voor de deur. Over anderhalve week is het zover en vertrekken Alvin en ik naar Tanzania. Via een tussenstop in Dubai arriveren we zondag 19 juli in Dar es Salaam. In augustus zal ik beginnen met werken in Haydom Lutheran Hospital en zal ik afscheid nemen van Alvin die helaas weer terug moet keren naar NL.
Maar voordat het zover is, is er zondag 12 juli nog een afscheidsfeestje georganiseerd. Bij goed weer gaan we picknicken op het Lepelenburg, dus breng je kleed en kussens mee! Alvin en ik zorgen voor een lekker hapje en drankje.
Tot ziens op zondag en anders tot kijk hier op de site!

10 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Ellen,

    Het begint nu toch wel kortbij te komen en spannend te worden.
    Maar met jouw ervaring en begeleiding van Alvin in de eerste weken, heb ik er alle vertrouwen in.
    Een hele nuttige en leerzame tijd wens ik je.

    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey El, leuk die weblog, ik ben benieuwd naar alle verhalen die hier komen. Tot zondag! X Meinou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi El,

    Leuk dat je een site hebt, kan ik heerlijk alle belevenissen volgen!

    X
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Elle-bel,

    Travelling again! You are a true soul sister. I wish I was there with you travelling through the depths of Tanzania. Good luck with your work at the hospital and give a kiss to all the wild animals from me : ) Alix xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hujambo daktari Ellen!

    Unafanya kazi kwa hospitali!

    Mambopoakichizikamandizi!!

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beppie Velthuizen11 juli 2009 om 15:59

    Hee Ellen,
    Wij gaan al jouw belevenissen op deze weblog volgen. Ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Heel goede reis en een geweldig verblijf in Tanzania!
    Lars en Beppie Velthuizen, Sophie& John, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey lieve Ellen,

    Ik ben maar meteen even gaan kijken op het blog en....het is gelukt!
    Rens heeft je zelfs in favorieten gezet, haha
    Een hele fijne dag geniet ervan en we laten van ons horen!

    Lieve groetjes,
    Lucien, lilian, lars en de jarige rens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellen, natuurlijk ga ik je weer volgen! Ik heb me al geabonneerd op je nieuwsbrief! (Leuk blog dat jij volgt (pokola?) Is dat het gebied waar jij naartoe gaat?) Wij wensen je allereerst een leuke vakantie met Alvin en daarna een leuke en leerzame tijd! hart gr Joke en Ton Born

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ellen.

    Een hele goede reis en heel veel (werk)plezier in Tanzania. Ik zal je verhalen op de site met veel plezier volgen.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha El, hoe zijn jullie eerste dagen geweest?
    Ik hoorde dit weekend van Sop dat ze in Landgraaf was afgehaakt om dat ze in de eerste 3 maanden zwangerschap zat...leuk nieuws he!

    veel plezier.
    daaag

    BeantwoordenVerwijderen